Czeladź - ul. Dehnelów 12
W naszej ofercie m. in. : monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, taras, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, WiFi, parking na miejscu, codzienne sprzątanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, usługa prasowania, obsługa pokoju, monitoring wokół obiektu, taras słoneczny, pokoje dla niepalących, całkowity zakaz palenia, Możliwe wystawienie faktury, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, toaleta z uchwytami, dostęp do Internetu, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, ogród, faks / ksero, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, restauracja, WiFi dostępne w całym obiekcie, prywatny parking, meble ogrodowe, czujnik dymu, dostęp za pomocą karty, przechowalnia bagażu, bezpłatne WiFi, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, parking, sejf, bezpłatny parking, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, ogrzewanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, gaśnice.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Pod Filarami o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Restauracja jest czynna w godzinach 15:00–18:00.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 20 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Czeladź - Hotel Pod Filarami, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.232354